L'Ajuntament des Castell ha habilitat un parc caní o pipican a la urbanització de Santa Anna, just al costat del Clot de ses Ànimes. Es tracta d'una superfície de 4.107 m2, la comesa serà el de servir com a lloc d'esbarjo per a gossos, constituint així la tercera experiència d'aquest tipus en el municipi ja que actualment estan disponibles dos espais més d'aquestes característiques al Moll d'en Pons i la zona superior de Cala Corb.
Per poder fer ús de la nova instal·lació és obligatori que el gos estigui identificat mitjançant xip, tingui la vacunació i la desparasitació al dia, que estigui inscrit en el Cens Municipal d'Animals de Companyia.
Les races de gossos declarades com potencialment perilloses podran accedir només amb morrió i corretja, independentment del seu grau d'educació. En canvi, els altres canins podran estar solts a qualsevol hora. Els amos s'han d'assegurar que la porta d'accés està tancada, hauran de recollir immediatament qualsevol deposició i usar les papereres. També s'han instal·lat bancs i s'habilitaran dues entrades al recinte, una per a les persones amb els seus gossos i una altra per als vehicles de neteja i manteniment.