Ruta Blava

Descarrega la ruta:

PDF KML

alt text

alt textAquesta ruta proposa la sortida des de l’aparcament de l’escola Àngel Ruiz i Pablo des Castell (a l’entrada del pas subterrani que travessa la carretera Me-2),

alt textSeguirem per la vorera direcció Sant Lluís, fins a arribar a l’entrada de la Urbanització Sol del Este.

ATENCIÓ!!
En aquest punt creuarem la carretera amb molta precaució en direcció cap a Sant Lluís. Caminarem uns 100m pel voral esquerra de la carretera i creuarem de nou (en el punt de més visibilitat) cap el marge dret per entrar cap a la Urbanització Sínia Riera.

alt text

alt textSeguirem recte deixant l’entrada de la Urbanització a la dreta fins que s’acabi la part d’asfalt del «Camí de Rafal» per continuar per l’esquerra dins d’aquest mateix camí que a partir d’aquest punt és de terra.

alt textCaminarem uns 600m fins arribar a la cruïlla amb el «Camí de Biniatap» que agafarem girant cap a l’esquerra direcció a Toraixa fins arribar a la Carretera Me-6.

alt textATENCIÓ!!
*A partir d’aquest punt haurem de passar per trams on transiten vehicles i haurem d’anar amb molta precaució.

alt textAmb molt de compte travessarem cap el «Camí de Binissaida» (asfaltat), fins arribar a l’encreuament del «Camí Fosc». En aquest punt deixarem el «Camí de Binissaida» (asfalt) i girarem a la dreta cap el «Camí Fosc» direcció a la Urbanització Trebalúger.

alt textEn arribar al Camí (carrer) de Rafalet girarem cap a la dreta fins arribar a la rotonda de la Carretera des Castell a Sant Lluís (Me-6) que travessarem per a continuar pel «Camí de Trebalúger a Trepucó» direcció a Trepucó.

alt text

alt textAvançarem pel camí fins arribar a la cruïlla amb el «Camí de Rafal» (que deixarem endarrere a la dreta), ens desviarem a l’esquerra per trobar el «Camí de Ses Planes» que ens portarà fins al «Camí Vell de Sant Lluís» que agafarem girant a la dreta.

alt textSeguirem fins arribar a la cruïlla amb el «Camí Llarg» (transitat per vehicles), creuarem el «Camí Llarg» i seguirem recte pel «Camí Vell de Sant Lluís»

alt textfins arribar al desviament (cap a la dreta) des «Camí des Moro». És un caminet curt i estret que ens portarà al Camí de na Xenxa on girarem a l’esquerra cap al «Camí Verd».

alt textAgafarem el «Camí Verd» cap a la dreta (en baixada) fins gairebé arribar a la Carretera de Maó as Castell (Me-2) on veurem a la dreta el «Camí de Biniatap» (un camí que fa pujada cap a la Urbanització de Son Vilar).

alt textDeixarem la primera entrada a la Urbanització i continuarem pel «Camí de Biniatap» fins arribar a la segona entrada a la Urbanització que agafarem girant a l’esquerra per l’Avinguda del Camp i després per el Carrer Biniatap (girant a la dreta) que, en baixada, ens deixarà en una zona enjardinada de la urbanització.

alt text

alt textTravessarem per la dreta d’aquesta zona verda, fins trobar un caminet estret entre les cases que ens durà a una rampa amb barana que baixa a la carretera de Es Castell a Trepucó (Me-4).

Creuarem pel pas de vianants, per després pujar per la vorera uns 30m i girar a l’esquerra agafant el Camí de «Ca les Floris» que, amb una baixada pronunciada, ens durà a la carretera de Maó a Es Castell (Me-2).

alt textGirarem cap a l’esquerra fins al pas de vianants i creuarem la carretera per agafar la vorera que ens portarà al punt de partida de la ruta.